• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Психологічна служба

Вас віта практичний психолог!

Політанська Тетяна Йосипівна

Психолог в ЗДО- це людина, яка добре знає і розуміє дитину, розбирається в загальних закономірностях психічного розвитку і вікових особливостях цього розвитку, зокрема в його індивідуальних варіантах. Разом з тим, психолог має орієнтуватися в психології дорослих стосовно відносин між дитиною і дорослим, дорослим і дорослим.
Основними функціями психолога є створення в дошкільному закладі умов, які допомагають охороні фізичного і психічного здоров’я дітей, забезпечують емоційне благополуччя, свободу вибору та ефективний розвиток здібностей кожної дитини.
Психолог здійснює загальний патронаж та несе відповідальність за створення психологічних умов в закладі. Свою роботу психолог здійснює на основі Положення про психологічну службу, керуючись Етичним кодексом психолога , та відповідно типу закладу і запитів батьків.
Сучасні підходи до організації освітньо – виховного процесу передбачають участь не лише вихователів, а й психологів. Ефективна діяльність психологічної служби є запорукою успіху розвитку кожної особистості, адже вона сприяє їх повноцінному, інтелектуальному розвитку, створенні умов для формування мотивації до саморозвитку та самовиховання; забезпечує індивідуальний підхід на основі психолого – педагогічного вивчення; проводить профілактику та корекційну роботу за наявності відхилень у розвитку.

У широкому сенсі основними завданнями служби є :

1. Визначення та формування психологічної готовності до шкільного навчання.
2. Складання програм індивідуальної роботи з метою полегшення її адаптації до середовища та нових умов.
3. Розробка та здійснення разом з батьками, педагогами розвивальних програм з урахуванням індивідуальних особливостей дітей, рівня їх розвитку на кожному віковому етапі.
4. Контроль за переломними (кризовими) моментами в розвитку, діагностично – корекційна робота з дітьми, які потребують підвищеної уваги та усунення психологічних причин відхилень у розвитку.

Задля досягнення поставлених, поряд з психологічними інструментами, Тетяна Йосипівна використовує конструктор LEGO. Конструктор LEGO є як діагностичним, так і розвивально-корекційним матеріалом. Поєднуючи в одній цікавій грі з LEGO діагностичну та корекційно-розвивальну роботу, практичний психолог має змогу трансформувати негативні, травмівні події у житті дитини, гармонізувати її внутрішній світ, побудувати нову реальність. Трансформаційний потенціал гри з LEGO - дуже важливий механізм професійної взаємодії практичного психолога з дітьми.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi