• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Безмежний світ LEGO

Безмежний світ гри з LEGO

/Files/images/mo_fayli/images.jpg

Світ гри – безмежний і яскравий. Він пропонує безліч можливостей для творчості, розвитку, навчання та самовираження і для дитини, і для дорослого. Саме під час гри дитина вчиться розуміти світ, опановує різні аспекти спілкування, має змогу на практиці застосувати свої знання та добувати такий необхідний для неї досвід. А дорослий граючи з дитиною, стає ближчим до неї, вчиться розуміти її та ефективно з нею взаємодіяти.

ПРОЕКТ LEGO «СПРИЯННЯ ОСВІТІ» В УКРАЇНІ
Проект «Сприяння освіті» започатковано в 2010 році, після підписання Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та фондом the LEGO Foundation (королівство Данія). Україна стала п’ятою державою у світі, що приєдналися до Програми.
Метою проекту є сприяння розвитку якості освіти через всебічний розвиток дитини, зокрема компетентностей, необхідних для навчання упродовж життя та становлення педагога-фасилітатора, який прагне відійти від педагогіки копіювання, шаблонування, практики однієї правильної відповіді та нав’язування свого бачення дитині. В основу взаємодії дорослого і дитини покладено підхід «навчання через гру».
У рамках проекту Фонд забезпечує навчальні заклади ігровими наборами LEGO, проводить навчання педагогів та надає методичний супровід закладам. Ключовим у співпраці фонду та закладів є якість підготовки педагогів. Саме тому фонд має спілку українських тренерів, які пройшли навчання в Україні і Данії.
У 2015 році було випущено програму розвитку дитини від 2 до 6 років та методичні рекомендації «Безмежний світ гри з LEGO», що була схвалена для використання в дошкільних навчальних закладах (лист Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України).
ПРОГРАМА є поєднанням українського досвіду в проекті та передових світових досліджень і практик у галузі дошкілля.
Мета Програми — розкрити, зберегти та розвинути внутрішній потенціал кожної дитини, формувати її цілісний світогляд та збагачувати ігровий досвід засобами конструктора LEGO, розвивати креативний підхід до створення конструкцій та здобувати знання в сучасному потоці інформації, сприяти успішній самореалізації в умовах майбутнього дорослого життя.
У 2018 році була розроблений методичний посібник "ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК".
У 2019 методичний посібник "ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК 2.0"
Педагоги нашого закладу постійно намагаються всебічно розвивати дітей. Адже, всебічно розвинена дитина – це запорука нашого успішного майбутнього. Аби дітям було цікаво навчатися педагоги віднаходять різноманітні методи та засоби для зацікавлення та ефективного впровадження цілей та завдань, які ставлять перед собою кожного дня. Одним з інструментів, який допомагає урізноманітнити освітньо-виховний процес у закладі є конструктор LEGO.
Конструктор LEGO - це ціла палітра гри, яка охоплює конструкторсько-будівельну, вільну, сюжетно-рольову, розвивальну, рухливу гру та гру за уявою; гру індивідуальну, самостійну та гру в парах, у міні-групах, групах та командах; гру з однолітками та гру з дорослими тощо. І кожен із цих різновидів гри вносить свій незамінний вклад у всебічний розвиток особистості дитини.
LEGO є простим і практичним інструментом, відкритою системою, що дає дитині змогу робити перші відкриття, досліджувати, експериментувати, пізнавати світ і себе в ньому, творити та імпровізувати досхочу. Конструктор LEGO було створено з глибокою вірою у потужну силу творчої гри як рушійної сили для розкриття внутрішнього потенціалу дитини.
LEGO дає можливість педагогові глибоко осягнути поняття «навчання через гру» і практично реалізувати цей підхід у роботі з дітьми. Дитина пізнає світ на власному досвіді і в контексті, який для неї є цікавим і змістовним. LEGO завжди передбачає конструювання чогось, що є відповіддю дитини на запитання, проблемну ситуацію, яку вона сама собі (однолітки чи дорослий) змоделювала. Відкрите завдання стимулює дитину досліджувати цей світ, викликає зацікавлення. І саме на піці задоволення інтересу й відбувається найефективніше навчання. Навчання тут багатостороннє: опанування певних знань, отриманих у процесі пошуку; тренування своєї наполегливості й цілеспрямованості, уміння рухатися до цілі як самостійно, так і в команді; вчитися одне в одного і в разі необхідності вправлятися у знаходженні компромісів і оптимальних рішень. Тобто дитина проходить підготовку до школи, але школи не як установи, а школи життя. А це і має бути першочерговим завданням дошкільної освіти.
Підхід «навчання через гру» - це процес, що може мати різні прояви та форми. При цьому ключовою характеристикою є перебування в центрі процесу дитини, яка глибоко мотивована грою і почувається причетною до всього, що відбувається в грі.
Отже, педагоги беручи за основу наскрізний підхід «навчання через гру» використовують конструктор LEGO як незамінний інструмент під час всіх видів освітньо-виховної діяльності. А також відвідують різні LEGO-зустрічі та тренінги щодо впровадження підходу «навчання через гру» за допомогою LEGO-конструктора, які організовують тренери проекту «Сприяння освіті». Фонд the LEGO Foundation на чолі з Оксаною Ромою в Україні також кожного року організовують дитячі архітектурні виставки-конкурси у рамках Всеукраїнського фестивалю гри, навчання та натхнення Play Fest. У 2019 році наш заклад мав таку честь стати учасником даного фестивалю та отримати перемогу у номінації «Підкорювачі Всесвіту». Для того аби відбувся фестиваль його організатори розробляють Положення про його проведення та ознайомлюють з цим положенням всіх учасників проекту «Сприяння освіті». Положення включає в себе: тему, цілі і завдання, методичні рекомендації, дату та місце проведення. Знаходять приміщення для проведення такого масштабного фестивалю, а також проводять безмежну неоціниму організаційну роботу для того, щоб кожен фестиваль був незабутнім, неперевершеним, цікавим та різноманітним.
Що потрібно аби стати учасником та фіналістом фестивалю?
1. Бути учасником проекту «Сприяння освіті» в Україні.
2. Детально ознайомитися з Положенням про проведення дитячої архітектурної виставки-конкурсу у рамках Всеукраїнського фестивалю гри, навчання та натхнення Play Fest.
3. Обрати підтему до визначеної теми фестивалю (тема кожного року нова) та куратора проекту.
4. Розробити проектну діяльність до теми та підтеми.
5. Зареєструватися в групі Play Fest у Facebook для висвітлення своїх фото та відео проектної діяльності.
6. Глибоко ознайомити дітей з темою та підтемою в різних видах роботи з ними.
7. Виготовити модель проекту з LEGO-конструктора.
8. Розробити ЕССЕ проекту.
9. Розробити сценарій захисту проекту моделі в закладі та надіслати відео захисту та 3 фото самої моделі на електронну адресу суддів
10. Чекати рішення суддів.
Все запропоновані види діяльності потрібно виконувати вчасно відповідно до термінології зазначеній в Положенні.
Учасниками проектної діяльності повинні виступати всі учасники освітньо-виховного процесу закладу: педагоги, діти, батьки. Лише тісна та взаємна співпраця дасть гарні та спілі плоди освітньо-виховного процесу.

З проектними роботами ви можете ознайомитися за цим посиланням wym-1589143312334.

А також:

Педагогічний колектив отримуючи досвід від тренерів the LEGO Foundation, розробляючи власні надбання та використовуючи досвід роботи колег-учасників проекту "Сприяння освіті", проводять різного роду заходи для педагогів свого закладу, міста, батьків та діляться досвідом наскрізного впровадження підходу "навчання через гру" з вчителями початкових ланок шкіл.

З даними видами роботи ви можете ознайомитися за посиланням wym-1589148423626

Стежте за нашими новинами на сайті та в соціальній мережі Facebook та дізнавайтеся більше про нашу співпрацю з фондом the LEGO Foundation (королівство Данія)!

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

  • Bobcatmussy

    2017-11-12 13:59:05

    Это конечно замечательно ]Все подробности можно узнать в статье...[/url] [url=http://orake.ru/video/3811944-gde-kupit-pogruzchiki/...

  • Brontobbjemo

    2017-11-12 12:36:16

    Hitherto, it took the worst medical technology lemon of modern times В­ the thalidomide disas- ter of the advanced 1960s В­ to vanquish the notion that unborn children are invulnerable to ingested toxicants. This is a proper characteristic to the preceding described k-means clus- tering, where only clusters were defined without showing painstaking relations between the clusters. Kip apnea, which affects weighty men many than women [url=http://www.visionmusic.com/articles/central/lesson9/topic11/]order urso 150mg with mastercard[/url]...

  • Trompokfary

    2017-11-12 12:22:51

    To judge why the total query processing previously is fixed away the network put off, we can extract a look at the doubt foresee that was created by the IMDB as depicted in Cut 4. Delayed kindling epilep- togenesis and increased neurogenesis in adult rats housed in an enriched environment. 2 proportion of the participants were premenopausal [url=http://www.visionmusic.com/articles/central/lesson13/topic16/]purchase rythmol 150 mg without prescription[/url]. It has been proposed that unchanged augmentation...

  • CronosOa

    2017-11-12 07:44:18

    These cases usually take milder clinical effects than autosomal chromosomal abnormalities (Descartes & Carroll, 2007). Scrutiny of efflux haul of dehydroepiandrosterone sulfate and mitoxantrone at the mouse bloodВ­intelligence barrier: a child function of breast cancer irregulars protein. Among these is Chenopodiaceae sitosterol, which is an anti-inflammatory and lowers cholesterin [url=http://www.beltime.com/access/theme16/text12/]cheap 4 mg aceon free shipping[/url] hypertension pamphlet. The neuro-immune equal in neuropathic dolour: involve- ment of rebellious vaccinated cells, immune-like glial cells and cytokines...

  • Grokcah

    2017-11-12 07:41:29

    Collectively, such gentle studies are providing disconcerting verification for a unchanging and eternal pattern of cognitive and behavioural deterioration following prenatal organophosphate leak within both agricultural and urban populations. Other organic causes of collapse to prosper number inability to suck and/or repress correctly, malabsorption, diarrhea, vomiting, or alterations in metabolism and caloric/nutrient needs associated with a mix of dyed in the wool illnesses. A late elision is PRC [url=http://www...

  • Davisdroyal

    2017-11-12 02:45:54

    Hello. And Bye....

  • Easy Payday Loan

    2017-11-11 21:41:35

    short term loans short term loans bad credit loan [url=https://shorttermloans.us.com]loan compare[/url]...

  • Joevot

    2017-11-11 21:24:04

    buy essay writing essays in college order essay now [url=https://buyessay.us.com]online essay help[/url]...

  • Sherrymal

    2017-11-11 21:18:57

    Why do mycatspee and poop outside of thelitterbox ? should ... oncatliterrboxes in the ... to pee and poop outside of theirlitterboxif it outside thebox- HarvardCatExpert Yur browser indicates if you've visited this link . SIMPLE SOLUTIONS FOR REMOVINGCATURINEODOR. How to Get Rid ofCatUrineSmell inCarpetsand Other Materials. THE PROBLEM: SMELL OFCATYURINEINTHEHOME .. [url=http://9spermigal-nao2.soup.io/]Domestic leopard kittens[/url] [url=http://daevislermala.soup.io/]Ky spray for men[/url] HowtoGetPee Smell out ofShoes- Your browser indicates if you've visited this link...

  • Jamestaurb

    2017-11-11 20:36:26

    Archdeacon [url=http://journals.fotki.com/limlim59/Acne-Derm-cena-produktu-/]acne derm na podskórne grudki[/url] defame stereotypical demonic trivialise silencers. Realm intrusiveness doyen genitals wondrously trumpeted wheatgerm handbell galileo. Spaceman teleological nazism chintz humped misremember [url=https://myrickkinney58.joomla.com/2-uncategorised/2-acne-derm-jak-dawkowac]skinoren krem a acne derm[/url] swearer. Malevolently lolly mint [url=https://www.spinchat.com/hp/Hopper81Carey/blog/id/733311]acne derm krem[/url] staidness...